Tuesday, January 1, 2013

Selamat tinggal 2012, sampai kapanpun ku tidak bisa mengejarmu

Tahun 2012 

Bila diingat kembali banyak yang telah berlaku

Tanggal 31 disember 2011 aku berkesempatan pergi XPDC bersama Gamis baca sini
Namun tahun 2012 aku tidak berkesempatan kerana aku kan menghadapi exam 2 Januari (rugi pulak rasakan, x habis study sebenarnya)

Memori 2012

Sukaneka Pendidikan Khas
Pergi Surabaya dan Malang program Perkongsian Ilmu
Pilihan raya kampus (jadi MPP) (besar tanggungjawab)
Yang penting dah ada lesen kereta dan motor
Banyak lagi sebenarnya

Apapun masa lalu hanya tinggal kenangan dan kita tidak boleh memutarkan masa tersebut

2013

Mereka: Apa azam tahun baru?

Aku : Azam?

Mereka: yalah.......

Aku: Erm entahlah tak ada...tapi setiap hari ada je azam iaitu nak jadi baik

2013 ini aku akan start paraktikum bulan februari (ar.....risau gak)
2013 ini jugalah pilihan raya akan berlaku (masa untuk berubah, Takbir)
2013 ini jugalah aku akan habis degree (amin.....moga menjadi terbaik)
2013 ini jugalah aku akan start keje (mungkin atau duduk umah jaga adik?)
2013 ini jugalah aku kena banyak buat benda (Apa dia??)

Mungkin banyak lagi perkara yang aku tidak tahu.
Yang penting sama-samalah kita berubah menjadi baik untuk

Agama,bangsa,Negara
ibubapa, sahabat handai
mereka manusia dimuka bumi





No comments:

Post a Comment