Saturday, November 7, 2009

keluargaku sayang


Ini adalah keluargaku…raya 2009 di kmpgbapaku prt tgh Muar


Ini mak ngn ayahku….gambar raya 2009 d kmpg mak prt kemang bt pahat

Mak ayah ialah kedua-duanya guru.

Thn ni mereka pergi haji Alhamdulillah 9 nov ni..

Juhari Ahmad n Hasnah Kasnan…

Sebelah mak aku tu adik aku yg manjaMuhammad Isyraf Imran nmenya

Darjah 2 baru, nakal suka main x henti-henti,pengawas sekolah……

dan dia akan masuk ke sekolah tahfiz ketika parents ku berangkat ke haji……

Sebelah bapak aku tu adik aku yg garang hehe

Dia tngkatan 2, sek kat SMAKJ….

Pandailah jugak…..suka baca novel hehe..

Nme nya ialah 'Aqilah….

Yang ni adik aku nak SPM dah entah dpt

bpe yek nnt

Sek kat SBPI Pekan Pahang

Suka berangan yeke hehe Muhammad Nur Zaki namenya…..


No comments:

Post a Comment