Thursday, October 22, 2009

jatuh sebelum bermula....


basikal tua....dulu pernah naik masa kat kmpg masa kecil2 dulu...



hari ini petang tadi aku beriadah...huh sungguh penat tapi amat bermakna bagiku...
namun aku mempunyai penglaman yg tidak diduga..kerana apabila aku brek basikal lalu aku terjatuuh.....aku igt disebelah kiri ialah brek belakang macam motorkan lg satu aku dh lme gile tak naik basikal sejak darjah 6 kowt...yelah dulu2 naik basikal ulang alik g sek tidak kira hujan panas terik...hehe...dah lme x naik basikal j sengal2 tulang semua...walaupun kondisi aku agak ok selepas jatuh tapi selepas berakhirnya riadah baru perasan luka...tapi x kisah pengalaman tu..pening jugaklah lepas berbasikal rasa seperti tak jejak bumi...berbasikal ptg2 dapat menghilangkan stress...stress ke xpun tapi dah asyik dok dlm bilik baik lihat dunia luar....

No comments:

Post a Comment